Ευχαριστίες προς Δήμαρχο Σαρωνικού

Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου,
2026-06-16
Ευχαριστίες προς Δήμαρχο Σαρωνικού
Ο Σύλλογος «Ποσειδών» Όρμου Καταφυγής (Παναγία Καταφυγιώτισσα) εκφράζει δημόσια τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Σαρωνικού, κ. Δημήτρη Παπαχρήστου, για την άμεση και ουσιαστική ανταπόκρισή του σε αίτημα του Συλλόγου μας, που αφορούσε τον καθαρισμό και την επιστρώση της παραλίας της περιοχής.
Η ταχύτητα αντίδρασης, σε συνδυασμό με την επιτόπου παρουσία του Δημάρχου καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών, αποδεικνύουν στην πράξη το ενδιαφέρον και την προσήλωσή του στην καθημερινότητα των πολιτών.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η ακρίβεια στον χρόνο ανταπόκρισης, καθώς και η πλήρης κατανόηση των αναγκών που του τέθηκαν, γεγονός που οδήγησε σε άμεση και αποτελεσματική παρέμβαση.
Παράλληλα, η άμεση κινητοποίησή του για τον προγραμματισμό και επιπλέον απαραίτητων εργασιών στην περιοχή, επιβεβαιώνει τη διάθεση για συνεχή βελτίωση και αναβάθμιση της περιοχής μας.
Με πράξεις αποδεικνύεται ότι όταν υπάρχει συνεργασία και βούληση, τα αποτελέσματα είναι άμεσα και ορατά προς όφελος όλων.
